Қа
Қазақ тiлi
02.02.2020 17:58
Решено

Полилог жағдаят: екі досыңмен бірге зергердің шеберханасына келдіңдер . наурыз мейрамына бірің анаңа , екіншің әжеңе , үшіншің әпкеңе сыйлық алуларыңа керек. зергермен сөйлесіп , кеңес алыңдар . ақылдасып , сыйлық таңдаңдар. диалог 15-16 үнқатымнан тұрсын !

Лучшие ответы
sofalezina975
16
4,4(93 оценок)
02.02.2020 05:58
1)мына орын бос па ? иә әрине бос! 2)сізбен бірге отыруға бола  ма ?   әрине болады! 3)сізге ұлттық тағамдар ұнай ма ?   иә ұнайды! 4)сіз қуырдақты ұнатасыз  ба ?     иә ұнатамын! 5)не ішкіңіз келеді? не қалайсыз ?   сүт әшкәм келеді басқа ештене қаламаймын! 6)дайын тағамнан ішесіз бе,әлде сіздің қалауыңызша даярлайық па ? даярлаңыз! 7)сіздерде екіншіге қазақша ет бар ма ? иә бар! 8)сұйық тағамнан не ішкіңіз келеді?   айран ішкім келеді 9)қымыз ,шұбат бар ма? иә бар!
MaМа
2
4,8(15 оценок)
02.02.2020 08:39
Фараби, әбу-насыр (әбу-насыр мұхаммед ибн мұхаммед ибн тархан ибн ұзлақ әл-фараби ат-түрки) (870-950) - аристотельден кейін дүниежүзі білімі мен мәдениетінің екінші ұстазы атанған данышпан, энциклопидист ғалым. туған жері сырдария бойындағы ерте заманда түркі халықтарының орталығы болған отырар қаласы. отырарды арабтар «фараб» деп атаған. қай жерден шыққанын білдіру үшін аты жөніне өзінің туған мекенінің атауын тіркейтін сол заманның дәстүрімен ұлы ұстаз фараби аталған. махмұд қашқари «диуани лұғат ат түрк» атты еңбегінде фараб қаласының түрікше аты «қарышоқы» деп көрсетеді. әл фараби заманында бүкіл ортаазия мен түркістан араб халифатының ықпалында болған. соған байланысты қала халқы сауда саттық мәселесінде ислам қалыптасып, зор үлес қосқан араб, парсы, түркі тілдерін қатар қолданған. соның ішінде рухани, ғылыми тіл араб тіл болған. сондықтан осы қалада сауат ашып, осы қалада білімге, ғылымға деген құмарлығы оянған әл фарабидің осы үш тілді жетік білуі заңдылық еді. ол кейін білім ғылым іздеп, көп жерді аралайды. ақыры сол кезде әлемнің ғылым дүниесінің орталығы болған бағдадқа келіп, сонда тұрақтап қалады. сол кездің әйгілі ғалымдарымен кездесіп, олармен сырлас болады. грек, латын, санскрит және басқа тілдерді үйренеді. ол өз заманындағы ған ғылым салаларының бәріне, өнеріне өзіндік үлес қосып, елеулі із қалдырады. одан қалған ғылыми еңбектердің өзінің саны жүзден астам. сол еңбектерді ғылым салаларына қарай бөлетін болсақ, олар мынандай: астрономия, астрология, , логика, музыка, медицина, табиғат ғылымдары, социология, лингвистика, поэзия риторика, философия болып келеді. хх ғасырдың екінші жартысынан бері қарай қазақстан ғалымдары да ұлы ұстаздың бай мұрасын жинап, зерттеп тануға өз үлестерін қоса бастады. қазір қазақстан ғылым академиясының кітапханасында әл фарабидің елу шақты еңбегі бар. олардың ішінде басқа тілге аударылмаған, ғалымдар арасында осы күнге дейін белгісіз болып келген: «алмагеске түсініктеме», « қ сызықтар жасаудың әдістері», «астрология», «китаб әл мусики әл кабир» секілді әрқайсысы бір бір ғылымның шыңын көрсететін аса ірі туындылары бар. мұның сыртында соңғы жылдары қазақстанның иранда алғашқы төтенше және өкілетті елшісі болған ғалым мырзатай жолдасбеков тауып әкеліп, алматыдағы әл фараби атындағы ұлттық университеттің кітапханасына тапсырған әл фарабидің қ өз алдына бір пара қазына. олардың көшірмесі (он үш қолжазба) бүгінде еуразия ұлттық университетінің отырар кітапханасында сақтаулы. өмірінің соңына қарай әл фараби мысыр, шам, халеб қалаларында болып, ақырында шам шахарында келіп, сонда тұрақтайды. осында қайтыс болады. оның денесі шам шахарының кіші қақпа (баб ас сағир) жағындағы зиратқа қойылады. әл фарабидің ісін жалғастырған, ғылымға берілген шәкірттері көп болған. олардың ішінен, ең алдымен, орта азияның ұлы ғалымы әбу әли ибн синаның (авиценна) есімін атауға болады. кейінгі кездегі шығыс ғалымдары оларды бөліп жармай «қос фараби» деп те атайды. сондай ақ еңбектері ұлы ұстаз еңбектерімен сабақтасып жатқан ұлы ғалымдар беруни, бозжани, омар һайямдар да өздерін әл фарабидің шәкірттеріміз деп есептеген.
Присоединяйся к нам!
Зарегестрируйтесь
Уже есть аккаунт? Войти