Ли
Литература
02.06.2021 00:52
Решено

Кластер по рассказу "кусака" ​

Лучшие ответы
lizasergeeva001
2
4,8(53 оценок)
02.06.2021 04:03

«огниво» заключается в том, что жизненные дороги могут и простого человека (в данном случае простого солдата) к вершинам.

сказка показывает, что не всегда самым ценным является то, что выглядит дорогим. солдат набрал в подземелье золота, которое однажды у него закончилось, и при этом не догадывался, что простое огниво гораздо ценнее золота, потому что оно тремя огромными собаками, исполняющими пожелания своего хозяина.

сказка андерсена учит быть внимательным и наблюдательным, чтобы не упустить удачные моменты, которые порой бывают в нашей жизни.

в сказке «огниво» мне понравился солдат, который, став богатым, бедным людям. он сумел избежать смерти, своей находчивости, и стал в конце сказки королем.

aleksey778
1
4,7(55 оценок)
02.06.2021 03:32

ответ:

творчість шарля бодлера займає особливе місце у французькій поезії. історія прижиттєвої і посмертної слави бодлера найменше відповідає звичайному уявленню про долю класиків, хоча давно вже ніхто не сумнівається в тому, що бодлер – класик, одна з “надвечних” вершин французької та європейської поезії.

рідко чия творчість так упереджено сприймалась і так однобічно тлумачиться за життя поета і навіть в його подальшому поетичному безсмерті. буржуазні сучасники сприйняли цього поета як якесь породження пекла, як монстра, котрий смакує найогидніше, що є в житті, як людину, одержимого болючою манією викриття і самовикриття, що ображає всі святині, всі моральні норми.

цей вердикт був оформлений навіть юридично – в 1857 р. книзі бодлера “квіти зла” був винесений судовий вирок, який звинувачував поета в “злочинній образі суспільної моралі”, в аморальності, в “грубому і ображаючому сором’язливість реалізмі”. до речі, незадовго до цього паризький суд виніс аналогічний судовий вирок “ боварі” – раннього роману флобера.

через якесь десятиліття після того, як помер напівзлиденний, обмовлений молвою поет, у франції і європі запанував символізм. декаданс став одночасно хворобою покоління і модою, і ім’я бодлера було високо піднято на щит, стало одним з прапорів символізму. але і нове століття по-своєму, може бути, частіше і мимоволі, спотворювало особистість і творчість бодлера, відверто пристосовуючи їх до своїх смаків.

у поезії бодлера ретельно відшукувалися всі можливості тлумачити його як предтечу символізму, як поета неясних, темних смислів і іносказань.

дуже цікаво простежити, як, наприклад, в перекладах російських символістів, навіть в самих ретельних, мимоволі обволікались містичним туманом кристально ясні і чіткі думки і образи бодлера, як цей справді класичний карбований стиль розпливався, як би сіпався містичним серпанком і позбавлявся своєї конкретності. але й не тільки це – символістська традиція залишила нам односторонній образ бодлера як співака виключно болючих, темних станів душі, як всесвітнього мізантропа, співака занепаду і смерті. тепер це вже не засуджувалося; навпаки, це вважалося тепер його головною перевагою.

объяснение:

Присоединяйся к нам!
Зарегестрируйтесь
Уже есть аккаунт? Войти